EnglishWerken bij AdResults
Instagram adverteren

Instagram advertising

Binnen een social advertising strategie mag Instagram niet ontbreken. Met maandelijks een miljard actieve gebruikers is dit kanaal een perfecte uitkomst om elke niche te kunnen bereiken. Een inspiratie platform waar het draait om visuele content en elk jaar blijft groeien bij zowel jongeren én volwassenen. Door de hoge betrokkenheid van dit platform en de vele targeting mogelijkheden, bereik je met AdResults de juiste doelgroep.

Breng je merk onder de aandacht met beeld
Instagram is een social media kanaal wat draait om beeld. Hierdoor is het een perfect platform voor visuele communicatie door te adverteren met afbeeldingen en video’s.  Creëer een merkbeleving, verhoog klantenbinding en stimuleer de verkoop van jouw producten. Binnen Instagram worden advertenties namelijk zo ingericht, dat dit een normale post lijkt. Dit zorgt voor een organische weergave doordat ze mee bewegen met andere content en onbewust sneller worden gezien. Bij AdResults kunnen we binnen social media advertising jouw doelgroep definiëren, advertenties blijven aansturen en remarketing toepassen. Belangrijke facetten voor een succesvolle campagne en meer conversies genereren. 

 

Waarom adverteren op Instagram bij AdResults:

  • Meta Buying Professional: Onze consultants zijn gecertificeerd
  • We blijven strategisch meedenken met jouw organisatie
  • Continu A/B testen en optimaliseren van campagnes
  • Veel targetmogelijkheden door de koppeling met Facebook
  • Toegang tot bèta’s
  • Beheer betaalde social media kanalen
  • Wekelijkse bijsturing en optimalisatie voor meer rendement

          Meta buying professional nederland

De advertentiemogelijkheden van Instagram

Via de newsfeed kun je met jouw bedrijf adverteren met foto, video of carrousel (opeenvolgende afbeeldingen en/of video’s). Daarnaast is het ook mogelijk om via stories-advertenties nog sneller jouw doelgroep te bereiken.

Waar organische verhalen maar 24 uur worden weergegeven, stellen onze consultants stories-advertenties in zolang een campagne loopt en optimaliseren deze voor jouw bedrijfsdoelstellingen. Stories staan bovenaan de newsfeed die sneller worden gezien, zijn beeldvullend en zorgen voor nog meer merkherinnering en aankoopstijging.

Binnen social media en Instagram worden de advertentie mogelijkheden steeds meer. Bij AdResults houden we deze ontwikkelingen dagelijks in de gaten en blijven deze testen om de juiste keuzes te blijven maken binnen jouw social media strategie.

Verbind je productfeed met Instagram shopping:
Voor een brand of webshop is de verbinding met Instagram shopping ideaal bij advertenties. Instagram wordt gezien als inspiratie platform waar 70% van die shopliefhebbers komt om (nieuwe) producten te ontdekken. Vanuit de online catalogus kunnen producttags worden toegepast op advertenties en stories die doorverwijzen naar de desbetreffende landingspagina. Een ideale manier om nog meer websiteverkeer te genereren en conversies verkrijgen.

Instagram is onderdeel van Meta waardoor de shopping feed beheert worden in het Business Manager account. Deze feed is te gebruiken voor zowel Facebook als Instagram. Onze specialisten hebben een expertise in data feed management waardoor we al jouw (duizenden) producten volgens de richtlijnen integreren en blijven optimaliseren.

 

Instagram shopping

Instagram is een ideaal online marketing kanaal die samen met andere platformen zoals facebook of Pinterest is toe te passen. Met een specialisme in social media marketing en helpen we jouw brand of webshop met een passende strategie. Vraag een gratis audit aan waarbij we doelstellingen kunnen bespreken, een nulmeting maken en mogelijkheden binnen online marketing zullen bespreken.

Ze stoppen niet bij een standaard advies maar denken met je mee om er meer uit te halen. Ik wou dat ik ze eerder was tegengekomen!

Remco Broekhuis
Owner
Bekijk hier de case