Omdat Instagram een kanaal is dat draait om beeld, is het een perfect platform voor visuele communicatie door te adverteren met afbeeldingen en video’s. Creëer een merkbeleving, verhoog klantenbinding en stimuleer de verkoop van jouw producten.
Adverteren op Instagram:
dit kun je van ons verwachten
AdResults gebruikt Instagram-advertenties om je bedrijf op een krachtige manier te promoten. Wij kunnen bijvoorbeeld je doelgroep selecteren op basis van leeftijd, locatie en interesses, we blijven advertenties aansturen en passen remarketing toe. Hierdoor geven we je merk meer bekendheid en genereren we meer verkeer naar je website.
Waarom adverteren op Instagram bij AdResults:
✓ Bij AdResults geven we eerlijk en helder advies over de advertentiemogelijkheden binnen Instagram. Ook geven we conversions API advies;
✓ Eerlijk en oprecht, kennis en kwaliteit, innovatief en vooruitstrevend;
✓ Onze consultants zijn gecertificeerd (Meta Buying Professional);
✓ We blijven strategisch meedenken met jouw bedrijf, en blijven streven naar het beste resultaat;
✓ We voeren continu A/B testen uit en optimaliseren campagnes.
Klaar om te groeien?
De voordelen van adverteren op Instagram
- Groot bereik: Instagram heeft meer dan een miljard gebruikers en daarmee dus een enorm bereik.
- Doelgerichte advertenties: Instagram biedt de mogelijkheid om doelgerichte advertenties te maken voor verschillende doelgroepen. Daarnaast kunnen Instagram-advertenties worden gepersonaliseerd aan de hand van de interesses van bepaalde gebruikers. AdResults kan je adviseren over het juiste doelpubliek, om zo relevante resultaten te bereiken.
- Visuele content: Instagram is een visueel medium, waardoor het de perfecte plek is om visuele content te delen. AdResults kan je helpen bij het bepalen van de juiste content voor jouw bedrijf.
- Geografisch gericht: Met Instagram-advertenties kun je je advertenties gericht maken op specifieke regio’s en landen. AdResults kan je hierin adviseren.
- Verhoogde betrokkenheid: Instagram-advertenties helpen je om je doelgroep te betrekken bij je merk.
- Sterke ROI: Instagram-advertenties hebben een sterke return on investment (ROI).
- Instagram-advertenties zijn mobielvriendelijk, wat betekent dat ze zowel op computers als mobiele apparaten duidelijk kunnen worden weergegeven.
Benieuwd waar jouw kansen liggen op Instagram?
Vraag nu een gratis audit aan waarbij we doelstellingen kunnen bespreken, een nulmeting maken en mogelijkheden binnen Social Media marketing zullen bespreken.
Ze stoppen niet bij een standaard advies maar denken met je mee om er meer uit te halen. Ik wou dat ik ze eerder was tegengekomen!