EnglishVacatures 13
google search adverteren

Zoekmachine adverteren

Search Engine Advertising (SEA): het betaald adverteren in zoekmachines zoals Google en Bing. Met SEA scoor je hoger in de zoekresultaten; je producten en advertenties komen automatisch bovenaan de organische resultaten te staan en je producten zijn zichtbaar in Google Shopping of andere Comparison Shopping Services (CSS). Dit leidt vrijwel direct tot meer webverkeer, meer conversies en daardoor al snel tot een verhoogde omzet. Wie het over online marketing heeft, bedoelt in veel gevallen dan ook SEA!

AdResults helpt jouw bedrijf graag met het opzetten en beheren en winstgevende SEA-campagnes, waarbij we onze uitgebreide expertise continu inzetten om de optimale resultaten te behalen. 

Waarom SEA bij AdResults?

Als jij SEA aan AdResults uitbesteedt, hebben onze specialisten je het volgende te bieden:

  • Advies en strategie afgestemd op jouw organisatiedoelen
  • Ervaren en gecertificeerde Google Ads- én Bing-experts
  • Aansturing van campagnes op basis van performance (ROI), omzet (ROAS), of absolute marge (ERS)
  • Optimalisatie van je Google Shopping-campagnes
  • Constant vernieuwde kennis van en ervaring met de nieuwste ontwikkelingen op de markt

Bovendien zijn wij Premier Google Partner én Premium CSS Partner, zodat wij altijd een stapje voor hebben op de concurrentie!

De werkwijze van AdResults

Het is ons doel om altijd de beste resultaten uit de SEA-campagnes van onze klanten te halen. Hiertoe sturen we bij producten in de vorm van Google Ads aan op performance, terwijl we ons bij branding hoofdzakelijk richten op KPI’s als bereik, vertoningen en zichtbaarheid. Voor aankoopgerichte campagnes maken we daarbij gebruik van ROI, ROAS of ERS, zodat we altijd een duidelijk beeld hebben van de kosten-omzetverhouding van een campagne. Zo besteden we budget altijd in lijn met je doelstellingen en kunnen we geïnformeerde beslissingen maken over het verder bijsturen en optimaliseren van je advertentiecampagnes.

In zoekcampagnes brengen we altijd een duidelijke structuur aan, zodat je altijd vindbaar bent op je bedrijfsnaam, je producten én de merken die je verkoopt. Ook het optimaal benutten van nieuwe ontwikkelingen zoals Machine Learning en Smart Bidding is voor ons vanzelfsprekend. Om hierin de beste strategie in lijn met jouw bedrijfsdoelstellingen te vinden, voeren we continu testen uit. Daarbij maken we gebruik van een unieke Google Shopping-opzet die we hebben gecreëerd op basis van onze jarenlange ervaring.

Aansturing online marketing
online marketing strategie

Ga voor de beste online marketing strategie

AdResults gaat altijd voor de beste online marketing strategie. We zijn ons ervan bewust dat Google continu in ontwikkeling is, dus daar spelen we direct op in. Zodra we een ontwikkeling signaleren, gaan we deze testen om te bepalen hoe geschikt deze is voor het optimaliseren van de campagnes van onze klanten. Hiervoor passen we niet alleen Google Ads-campagnes aan, maar ook alle andere kanalen: Google Shopping, display, social media, marketplaces en SEO

Besteed jouw SEA uit aan AdResults

Wil je weten wat AdResults in de praktijk voor je kan betekenen als het aankomt op SEA of online marketing in het algemeen? Vraag dan een vrijblijvende gratis audit bij ons aan. Dan nemen we jouw huidige campagnestructuur onder de loep om de beste strategie voor je te bepalen.


    ‘Bij AdResults weet je zeker dat je te maken hebt met specialisten die er dicht op zitten. Een zeer professionele en betrouwbare partner die veel kennis heeft op het gebied van SEA, SEO en Social Media Marketing.’

    Erwin Boers
    Mede-eigenaar
    Bekijk hier de case