EnglishWerken bij AdResults
google search adverteren

SEA Zoekmachine  adverteren

Zorg voor meer zichtbaarheid en bereik je doelgroep met SEA. Search engine advertising (SEA) omvat het betaald adverteren in zoekmachines zoals Google en Bing. Met SEA scoor je hoger in de zoekresultaten: Dit leid tot meer websiteverkeer, conversies en verhoog je omzet. SEA is dus dé basis van online marketing! AdResults helpt jouw bedrijf met winstgevende advertentie campagnes en de beste resultaten. Als beste online marketingbureau van Nederland (bron: Emerce 100) ben je bij ons aan het juiste adres.

Waarom SEA bij AdResults?

• Advies en strategie afgestemd op jouw organisatiedoelen.
• Ervaren en gecertificeerde Google Ads én Bing experts.
• Campagnes aansturen op basis van performance, omzet of absolute marge (ROI, ROAS of ERS).
• Google Shopping optimalisatie.
• Premier Google partner.
• Premium CSS Partner.
• Nieuwe ontwikkelingen worden continu getest.

Direct zichtbaar zijn in zoekmachines

Met SEA ben je direct zichtbaar in zoekmachines en daarom is dit één van de belangrijkste online marketing kanalen voor meer websiteverkeer. Met een marktaandeel van 95% in Nederland en 86% wereldwijd (Statista, 2020) is Google verreweg de meest gebruikte zoekmachine. AdResults helpt jouw bedrijf met succesvol adverteren. Met pakkende advertenties binnen onze campagne structuur kunnen de consultants inspelen op de zoekintentie van jouw doelgroep en organisatiedoelen behalen.

Ga voor de beste online marketing strategie

Google is continu in ontwikkeling om de ervaring voor gebruikers te verbeteren. Bij AdResults signaleren we deze ontwikkelingen en testen we of ze geschikt zijn om campagnes verder te optimaliseren. Dit doen we door niet alleen jouw zoekcampagnes te verbeteren, maar ook alle andere campagnes die zijn ingezet. Denk aan kanalen zoals Google Shopping, display, social media, marketplaces en zelfs SEO. De beste online marketing strategie en expertise voor jouw e-commerce bedrijf vind je bij AdResults.

zoek advertenties resulltaten
werken in online marketing

Werkwijze AdResults

Het is ons doel om de beste resultaten uit de SEA campagnes van onze klanten te halen. Om deze resultaten te realiseren sturen we Google Ads aan op performance of in het geval van branding op KPI’s als bereik, vertoningen en zichtbaarheid. Voor aankoopgerichte campagnes maken we ook gebruik van Return on Investment (ROI), Return on Advertising spend (ROAS) of Effective Revenue Share (ERS). Hierdoor hebben we een duidelijk beeld van de kosten-omzet verhouding. Op basis hiervan kunnen we beslissen hoe we campagnes verder optimaliseren.

Nog een manier om de beste resultaten uit advertenties te halen is om de kansen in nieuwe ontwikkelingen, zoals Machine Learning en Smart Bidding, optimaal te benutten. Dit doen we door te testen en de juiste strategie te vinden die past bij jouw bedrijf. Gecombineerd met de unieke Google Shopping opzet geeft dit alles je een voorsprong ten opzichte van je concurrenten. Ten slotte brengen we een duidelijke structuur aan in de zoekcampagnes, waardoor je zichtbaar bent op je bedrijfsnaam, je producten en de merken die je verkoopt. Om de beste resultaten te behalen is een goede strategie en structuur dus van groot belang. En hier helpen we je graag bij.

Welke kant wil je op met je bedrijf? Kom langs voor een goed gesprek. Wij denken graag met je mee.

Marcel Wiersma
Consultant
Neem contact op