Home > Gratis audit aanvragen

Gratis audit aanvragen

AdResults audit aanvragen

Benieuwd naar de uitbreidingsmogelijkheden en verbeterpunten van jouw Google Ads account? Neem contact met ons op om te kijken of je in aanmerking komt voor de accountanalyse en ontdek de kansen voor jouw campagnes.

De audit

Een gratis en vrijblijvende audit geeft nieuwe inzichten in jouw Google Ads campagnes. Ervaren consultants doen dit door te kijken naar onder andere je instellingen, structuur, biedstrategieën en meer. Op deze manier ontdekken we kansen om meer omzet uit de campagnes te halen. Het doel van de audit is om jouw Google Ads account en strategie te verbeteren. Daarnaast kun je zelf ervaren wat voor vlees we bij AdResults in de kuip hebben.

De audit is dus een op maat gemaakte accountanalyse en geen automatisch gegenereerd document. Deze analyse is tijdsintensief en daarom ook bedoeld voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in de dienstverlening van AdResults. Met de audit krijgen deze bedrijven uitgebreide inzichten en actiepunten.

Hoe werkt het?

Stap 1: Audit aanvragen
Je vraagt eenvoudig een audit aan door contact met ons op te nemen. Dit kan door het contactformulier in te vullen, te bellen of een terugbelverzoek aan te vragen.

Neem direct contact met ons op.

Tijdens dit contactmoment kijken we of jouw bedrijf in aanmerking komt voor de analyse. Verder stellen we een aantal inhoudelijke vragen om jouw doelstellingen in kaart te brengen. Op deze manier kunnen we een nog betere audit uitvoeren. Uiteraard is er ook ruimte voor jou om je vragen te stellen.

Stap 2: We voeren de audit uit
Nadat we de doelstellingen in kaart hebben gebracht, sturen we je een koppelingsverzoek om zo inzicht te krijgen in je account. Vervolgens gaan we een uitgebreide analyse maken. Uiteraard zullen we geen aanpassingen maken in het account. We analyseren alleen hoe je account in elkaar zit, zodat we hier uitgebreid advies over kunnen geven. Onze consultants gaan grondig te werk en je zal advies op maat ontvangen. De audit duurt daarom een aantal dagen.

Stap 3: Bespreken van de audit
Wanneer de audit klaar is, bespreken we de accountanalyse uitvoerig met je. We gaan alle verbeter- en actiepunten bij langs en er is ruimte om ons vragen te stellen. Je zal operationeel en strategisch advies ontvangen tijdens dit gesprek. Dit advies is waardevol, maar het omzetten in actie is nog waardevoller. Ook daar helpen we je graag bij.

Waarom een audit van AdResults?

Alle consultants bij AdResults delen een passie voor online marketing. Gezamenlijk hebben we jaren aan ervaring en kennis in de online marketing opgedaan. Hierdoor weten we hoe het nog beter kan en pakken we de zaken graag anders aan. Vraag daarom een audit aan bij AdResults.
Wil je ook het maximale uit je online marketing halen? Neem vrijblijvend contact met ons op.