EnglishWerken bij AdResults

Content

Bij zoekmachine optimalisatie (SEO) wordt vaak gelijk aan content gedacht. Met goede content kunnen de organische zoekresultaten stijgen, waarbij het niet alleen draait om de geschreven content: ook alle belangrijke zaken daar omheen. Bij AdResults kijken we voor jouw e-commerce webshop of brand naar de juiste SEO-strategie en hoe we disciplines als content kunnen optimaliseren.

Het effect van relevante content

Bij content gaat het niet alleen om het aantal tekst en informatie, maar juist hoe uniek en relevant het is. Relevante en unieke content is belangrijk in de gehele website: zoekmachines als Google kijken niet meer naar losse pagina’s binnen een website, maar vormen zich een beeld naar aanleiding van alle pagina’s binnen een website. Een aantal “slechte pagina’s” (pagina zonder content of pagina’s zonder unieke/relevantie content) kan een negatief effect hebben op de gehele website (dus ook op pagina’s met unieke en relevante content).

Waarom een content strategie bij AdResults?

  • Uitgebreide nulmeting analyse met organische posities, actiepunten, prioriteiten en aanbevelingen
  • Uitgebreide keyword- en content gap-analyses
  • Het identificeren van kansen voor nieuwe landingspagina’s
  • Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen content, maar ook indexatie en autoriteit
  • Maandelijkse begeleiding en ondersteuning 
  • Een kwalitatieve, nuchtere en betrokken partner die met je meedenkt

De kracht van content optimalisatie

De content moet aansluiten bij de doelgroep van de websitebezoekers: wat je nodig hebt is een content-strategie die geschreven is voor de doelgroep en waarbij je je richt op enkele belangrijke zoekwoorden die aansluiten bij de doelgroep. Een uitgebreid keyword onderzoek is essentieel voorafgaand aan het bepalen van de meest relevante SEO structuur

Aansturing online marketing

Bij AdResults richten we ons op de content optimalisatie en indexatie verbeterpunten, niet op het schrijven van content. Belangrijke onderdelen zoals de inhoud en opbouw van content (tekst, afbeeldingen en video’s), keyword-analyse, de implementatie van rich snippets, het uniek maken van meta tags, gebruik maken van heading tags, een duidelijke URL-structuur die aansluit bij de content, alt teksten bij afbeeldingen en gebruik maken van tekstelementen (vetgedrukte tekst, linkjes naar relevante pagina’s om het navigeren eenvoudiger te maken voor bezoekers), et cetera.

Zoekmachine optimalisatie bestaat dus niet alleen uit content, het is de combinatie van de drie pijlers (content, indexatie en autoriteit) die elkaar weer versterken. Met onze expertise en vele inhouse ontwikkelde tools versterken we jouw bedrijf met content optimalisatie en maandelijkse rapportages. Vraag nu een gratis audit aan en laat je adviseren met de juiste SEO strategie bij AdResults.

‘De samenwerking met AdResults ervaren wij als zeer prettig. De lijnen zijn kort, de response op email is snel, informatie is to the point, deskundig en relevant.’

Jordi Esser
Online Marketeer
Bekijk hier de case