Een URL checker bekijkt of de URL’s die je invoert nog bestaan, of dat deze uitkomen op een 404 pagina (pagina niet gevonden). Je kunt deze tool gebruiken om de URL’s uit je online marketing campagnes (bijvoorbeeld een export uit Google Ads) te checken en foutieve URL’s op te sporen. Voorkom dat je online marketing campagnes foutieve URL’s bevatten en check deze regelmatig. Je kunt in de onderstaande online marketing tool URL’s invoeren (tot maximaal 5.000 tekens, ongeveer 100 URL’s). De tool checkt welke URL’s een status 404 (pagina niet gevonden) meekrijgen. Die URL’s kun je aanpassen in je campagne. Mocht je foutieve pagina’s hebben, waarbij geen status 404 wordt meegegeven, maar waarbij de pagina wel een bepaalde titel (of bepaalde content) heeft op de foutieve pagina, voer dan een specifieke zoekterm in die alleen voorkomt op de foutpagina. De tool zal dan zowel op status 404 als ook op het ingegeven zoekwoord een URL check uitvoeren.
Websitestructuur is één van de belangrijkste SEO-elementen die jouw rankings een boost geven. Vraag nu een gratis audit aan en kies voor SEO bij AdResults.