URL checker tool

Tools

URL checker tool

Een URL checker bekijkt of de URL’s die u invoert nog bestaan, of dat deze uitkomen op een 404 pagina (pagina niet gevonden). U kunt deze tool gebruiken om de URL’s uit uw online marketing campagnes (bijvoorbeeld een export uit Google Adwords) te checken en foutieve URL’s op te sporen. Voorkom dat uw online marketing campagnes foutieve URL’s bevatten en check deze regelmatig. U kunt in de onderstaande online marketing tool URL’s invoeren (tot maximaal 5.000 tekens, ongeveer 100 URL’s). De tool checkt welke URL’s een status 404 (pagina niet gevonden) meekrijgen. Die URL’s kunt u aanpassen in uw campagne. Mocht u foutieve pagina’s hebben, waarbij geen status 404 wordt meegegeven, maar waarbij de pagina wel een bepaalde titel (of bepaalde content) heeft op de foutieve pagina, voer dan een specifieke zoekterm in die alleen voorkomt op de foutpagina. De tool zal dan zowel op status 404 als ook op het ingegeven zoekwoord een URL check uitvoeren.

Toon pagina's als 404 output indien deze een bepaalde tekst bevatten (optioneel):

URL input (elke URL op een nieuwe regel), maximaal 5.000 karakters (ongeveer 100 URL's):

Wilt u een afspraak maken?