Keyword wrapper tool

Tools

Keyword wrapper tool

De keyword wrapper kan gebruikt worden om zoekwoorden te combineren én te “wrappen”. Dit houdt in dat de zoekwoorden voorzien worden van het juiste zoektype voor Google AdWords. Zo kunnen zoekwoorden direct als exact zoektype, phrase (zinsdeel) of als broad match modified gegenereerd worden. Tevens is het mogelijk om gebruik te maken van enkele opties, zoals bepaalde woorden niet voorzien van een plus-teken indien voor modified broad gekozen wordt. Ook is het mogelijk om alle hoofdletters uit de zoektermen te filteren (om te voorkomen dat wellicht dubbele zoektermen ontstaan/toegevoegd worden aan AdWords met verschillend hoofdlettergebruik). Tot slot is er de optie om bepaalde gangbare tekens (zoals bijvoorbeeld uitroeptekens) die niet toegestaan zijn in AdWords op zoekwoordniveau uit de output te filteren. Bij het combineren en wrappen van de keywords wordt vaak de output geïmporteerd in AdWords. Niet alleen de output, maar ook de input uit kolom 1 moet vaak meegenomen worden bij het opzetten van de AdWords campagne. Daarom is er de optie om bij de output ook lijst 1 mee te nemen. Indien bij het wrappen voor “phrase” wordt gekozen, is het ook mogelijk om de zoekwoorden andersom te combineren. Daarbij wordt lijst 1 met lijst 2 gecombineerd en andersom (lijst 2 met lijst 1).





Wilt u een afspraak maken?